Loading

wait a moment

Banery reklamowe – przepis na promocyjny sukces

Banery reklamowe - przepis na promocyjny sukces

Większość osób twierdzi, że decyzje o zakupie są najczęściej podejmowane przez nich podczas jazdy samochodem. Tysiące reklam próbuje dotrzeć do nas cyfrowo, ale nie zwracamy uwagi na żadną z nich. Dlaczego? Jesteśmy nimi bombardowani, a przez to zmęczeni. Nieustannie wpatrujemy się w ekrany, co powinno czynić je najlepszym miejscem do zamieszczania ofert. Jednak wcale tak nie jest. Reklama zewnętrzna to doświadczenie IRL („in real life”, czyli „w prawdziwym życiu”). Jest ono coraz rzadsze w dzisiejszych czasach, zwłaszcza w zakresie reklamy. Dlatego aby się wyróżnić, nie warto z niego rezygnować.

Baner − skuteczna i przyjazna forma reklamy

Reklama zewnętrzna jest formą strategii reklamowej, która umożliwia firmom promocję swoich towarów lub usług poprzez środki zewnętrzne. Istnieje wiele rodzajów reklamy zewnętrznej, a wśród nich niezawodne banery. Reklama zewnętrzna odnosi się do reklam umieszczonych lub wyświetlanych na zewnątrz. Istnieją 2 główne rodzaje reklamy zewnętrznej: tradycyjne i cyfrowe. Tradycyjne rodzaje reklamy zewnętrznej obejmują banery i plakaty.

Banery reklamowe natychmiast przychodzą do głowy, gdy myślimy o reklamie zewnętrznej. Nie bez powodu. Ponad 70% konsumentów zwraca na nie uwagę. Dobrze zaprojektowany baner może być istotną częścią łańcucha sprzedaży każdej marki. Ta forma marketingu nie jest agresywna i nie ma charakteru bezpośredniego. Jest subtelna i przyjazna dla konsumentów. Istnieją też banery cyfrowe, które mają tę zaletę, że można na nich wyświetlać filmy i animacje, dzięki czemu bardziej przyciągają wzrok. Niestety są one około 3-4 razy droższe niż statyczne banery.

Reklama na każdą kieszeń

Banery są jednym z najbardziej efektywnych kosztowo form reklamy na rynku. Pozwalają na rozprzestrzenianie się reklamy do szerokiego grona odbiorców. Jest to znacznie tańsze niż reklama w radiu czy telewizji. Banery reklamowe są powszechną techniką promocyjną stosowaną przez firmy. Plakat zawiera projekt wizualny, obrazy, kolory. Stanowi on komunikat mający na celu promowanie marki lub zwrócenie uwagi na jakieś wydarzenie, na przykład związane z prowadzoną działalnością.

Banery mogą różnić się między sobą powierzchnią oraz materiałem, z jakiego zostały wykonane. Znajdziemy takie o rozmiarze 2 m², 50 m², ale i 100 m². Odblaskowe, powlekane, na siatce mesh, blockout, o różnej gramaturze… Wszystko w zależności od naszych potrzeb i budżetu, jaki gotowi jesteśmy przeznaczyć na reklamę. Są firmy, które zrealizują takie zlecenie już w jeden dzień np: agencja reklamowa PSP Studio z Krakowa.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *